Anonymous

My photo
music and comics - perfect getaway.

Saturday, 21 January 2012

Aku Pencen


Assalamualaikum penggulung popia sekalian~
Aku tahu kau rindu aku : 3

Sebenarnya aku sangat malas hendak bermukadimah yakni berpantun apatah lagi bersajak.
We'll just get straight to the point, shall we?

Dengan ini, saya, pemilik blog yang sangat noob ini,
mengisytiharkan bahawa,
saya akan pencen yakni bersara dalam bidang blogging.
PMR semakin menghampiri.
Maka, saya tiada masa untuk merapu lagi.
(well, a bit perhaps)
Saya hanya akan aktif di Tumblr dan Twitter sahaja.
Till then,
keep up with your pure awesomeness, guys! 
Love,
Kamen Rider
ini ninja . harap maklum

sayang korang! ^^ (euw, gay)




Jangan rindu saya :3
haktuii

Adios




2 comments:

TUGAU GATES said...

mun pencen ya boh lmk gilak..update2 juak blog ya,gud luck k pmr..wahahahaha.sampai di sini saja ceramah motibasi yg x bermotif saya inieeyyy

Laila Qadriah said...

run2 aek mata betangisan lepas baca motibasik ya :') okay2 saya akan! bahaha