Anonymous

My photo
music and comics - perfect getaway.

Saturday, 19 November 2011

Obses AKU?

Assalammualaikum pembuka kata.
Okay. Ignore alu-aluan yang skema bagai itu. Tengok tajuk. Ini bukan auta.
Jangan kau ingat insan supernoob seperti aku tiada peminat. Ye. Memang aku takdak peminat. Cuma seorang manusia lain yang confess bahawa beliau agak obses kat aku.
Wajahnya boleh tahan. Agak tampan. Tapi semestinya Adabi aku lagi hengsem.

Alkisahnya..

Lepas Nana dapat result beliau yang gempak kononnya itu, aku telah direkrut pergi sekali ke Popular. Satu family memang kaki buku maka semua beria-ia nak ikut.
Usha punya usha. Naaah. Takda yang menarik sekarang.
Padahal nak sangat Alyson Noel's. :/ Aku takdak bajet la weh.
Akhirnya, dengan muka ala noob aku itu, aku rembat senaskhah Lawak Kampus. pfft.
le noob with eyebags


Tiba-tiba..
omjayyy




Member kamceng aku, Keith confess bahawa beliau obses kat aku. Kembang kempis hidong aku. Susah wei orang nak ngaku dia obses kat kitewrwrwrw. (eugh)
ahaks. *gediks

Justeru, aku menghabiskan malam aku dating dengan penulis komik tersebut.

Okay. To those who've never heard of ze comic, Lawak Kampus is nothing like any other typical humor comics. Bukan lawak slaptikus kronikulus yang biasa. Memang sesuai kalau hangpa nak release tensen.
meh rembat

Akhirul kalam, majulah industri komik negara. (aku sudah mula melalut)

Seriously, aku takdak idea nak menaip entri panjang berjela. Aku takda idea sangat. Oh. Cuti sudah mula. Dan next year PMR. *dush
Adios.



4 comments:

♛zILA kanak-KANAK riang♛ said...

grenti best dpt bace buku lawak kampus..btw,,,komic tu memang bgus.....hehe

Qadriah Mohammad said...

yep! semestinya adabi~ lawak hingga terhantuk dindingla gamaknya

♛zILA kanak-KANAK riang♛ said...

HAHA...ketawa kuat2 *sambil hentak2 kaki mintak penampar...

Qadriah Mohammad said...

*pang! kasi penampaq sbijik :D lol